Ana içeriğe atla

Evlere iş verilir

Evlere iş verilir

Evet hanımlar şayet evden iş yapmak ve evden para kazanmak istiyorsanız evlere iş verilir.
Bizim evlere verdiğimiz iş öyle nikah şekeridir mandal işidir yada kurdela işi gibi çok emek harcayarak az kazancı olan bir iş değil.
Bizim size vereceğimiz iş için gerekli olan tek şey bir bilgisayar ve internet.
Evde oturduğunuz yerde ciddi anlamda para kazanmak yada ek gelir yapmak istiyorsanız ev hanımlarına iş adlı yazıyı okuyarak bu işe başlayabilirsiniz.



evlere iş verilir
Evlere iş



evlere iş verilir ile ilgili aramalar; evlere nikah şekeri işi verilir,evlere iş veren yerler,evlere boncuk işi verilir,evlere ek iş,evlere el işi,evlere iş verilir2013,evlere iş verilir eleman ilanları,evlere iş verilir 2012
evlere iş verilir mandal,ev hanımlarına iş verilir

Yorumlar

  1. Evlere iş verilir05:17

    Evlere iş verilir.Yapılacak iş internetten çalışmak.herhangi bir tecrübe gerekmez.Ücret tatminkardır.Yaptığınız iş kadar ücret alırsınız.Detaylar için tıklayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız00:08

      nasıl katılacağımı tam anlıyamadım adım sibel 34 yaşındayım bilgilendirirseniz sevinirim

      Sil
    2. Adsız03:26

      adım zehra 25 yasındayım bende evden para kazanıp ev ekonomisine katkıd bulunmak istiyoru ama nasıl katılacağımı bilmiyorum detaylı bilgi verirseniz sevinirim

      Sil
    3. Adsız00:49

      İyi günler evde anket doldurarak para kazanmak istiyorum lütfen yardımcı olur musunuz ?

      Sil
  2. evde boncuk katlama ve diğer işleri yapabilirim Ankara Etimesgutta oturuyorum

    YanıtlaSil
  3. Bende evde te kim eşimden ayriyiz ve bu ise çok ihtiyacim var

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sizde bir yorum bırakın.Yorumlarınız bizim için değerlidir.Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ek iş olarak ne yapabilirim?

Merhaba hanımlar,çoktan beridir sizlerle paylaşımda bulunamadım biliyorum.Gerek işlerimin yoğunluğundan gerekse malumunuz ev hayatı çocuklar derken, zamanın nasıl geçtiğinin farkında bile olamıyoruz bazen...


Pekçok kişi halen evde ek iş olarak ne yapabilirim? diyerek e-mail veya yorumlarında soru sorarak bir arayış içinde...Bildiğiniz gibi ev hanımlarına evde iş imkanı adlı bir facebook sayfamız bulunuyor.Bu sayfadanda çok soru gelince bu yazıyı yazma ihtiyacı hissettim.


Şimdi gelelim evde ek iş olarak ne yapabilirim? sorusuna...
Hanımlar bildiğiniz gibi önceki yazılarımda da bahsettim gibi eskiden, evde iş olarak,evde kına paketleme işi olsun yada davetiye katlama işi gibi işler yaparak para kazanıyordu ev hanımları...
Fakat günümüzde bu işlerin büyük çoğunluğunu otomatik makinalar yapıyor.Dolayısı ile bu işler eskisi gibi kazandırmıyor.Üstelik çok emek ve zaman harcıyorduk bu işleri yaparken.Şimdi ise zaman değişti artık sadece bize yani kişiye ve insan bilgisine ihtiyaç olan evde …

Evden para kazanmak istiyorum

Evden para kazanma yollarını arayan pekçok kişi ek iş yapmak istiyorum ve evden para kazanmak istiyorum diyerek internet başına oturur ve googlede arama yapar.
Karşılaştığı sistemleri okur araştırır inceler inceler...
Sonuç?

Bu arayışta olanların pek çoğunun eline hiçbir şey geçmez.Elde var sıfır yani.Neden ? Çünkü sadece araştırma yapmak ve evden para kazanmayı istemek, hiç birşey kazandırmaz.Taki eyleme geçene dek.

Evden para kazanmayı gerçekten isteyen kişilerse zaten şu anda para kazanmakla meşguller.
Eğer gerçekten evde iş yapmak ve para kazanmak istiyorum diyorsanız bunun için eyleme geçmelisiniz.Her zaman bana kılavuz olan bu sözü çok seviyorum "başlamak bitirmenin yarısıdır" Evet başlamazsak zaten sonuca varmamız imkansız.
Her konuda olduğu gibi evden para kazanma konusunda da başlangıç yapmak en zor olan bölümdür.

Pekçok kişinin bu konu hakkında bihayli zorluk çektiğini biliyorum.
Evden para kazanma konusunda gerçekten niyetli iseniz size bu konu hakkında bir yol har…

Evden Yapılabilecek İşler

Evde yapılabilecek işler mi arıyorsunuz? Evde oturarak para kazanmak isteyenler; en kolay ve kazançlı evde yapılabilecek ek işler burada!
Yeniden merhaba.Uzun bir aradan sonra evde yapılabilecek işler adlı yazımla sizlerle beraberiz.
Evet sevgili hanımlar hepimizin ortak sorunudur evde ek iş yapmak ve para kazanmak...

Günümüzde ihtiyaçlarımız artığından dolayı artık herkes bir ek iş arayışında doğal olarak.Kimimiz aile bütçesine katkı olsun diye kimimizde boş zamanlarımız değerlendirmek için evden yapılabilecek işler arayışına gireriz.

İşte bu yazımızda sizlere en iyi ve kazançlı evden yapılabilecek işler nedir ? ondan bahsedeceğim.

Bildiğiniz gibi hakkımda bölümünde bahsettiğim ve benimde bu yöntemlerle evde para kazandığım yöntemleri sizlerle paylaştığımı söylemiştim.
Günümüzde herkesin evinde bir bilgisayar ve internet mevcut.Dolayısı ile binlerce ev hanımı interneti kullanarak para kazanıyoruz.Hemde evde kolay bir şekilde.Nasıl mı?

Şimdi evde yapılabilecek en iyi 2 yöntem nedir ?o…