30 Ekim 2012 Salı

Evde iş yapmak istiyorum

Evde iş yaparak geçimlerini sağlayan yada bunu ek iş olarak yapan pekçok ev hanımı artık kocalarının eline bakmadan kendi ayaklarının üzerinde durmayı başarıyor.
Bir ev hanımının kendini üretken bir hale getirmesi inanın çok mutluluk verici bir durum.Çünkü kendinizin de bir işe yaradığı hissi ve kazanılan gelir ile daha mutlu oluyorsunuz.
Evde iş yapmak istiyorsanız artık incik boncuk işlerini bir kenara bırakmalısınız bu işlerle ancak üç beş kuruş kazanırsınız ve çok emek harcarsınız.
Günümüzde artık herkesin evinde bir internet ve bilgisayar var öyle değil mi?
İşte evde iş yapmak için artık interneti kullanacağız.
Bu gün 40,000 bine yakın internet kullanan var ve pekçok ev hanımı bu yolla internetten evde oturduğu yerde para kazanıyor.Bende bunlardan biriyim ve bu bloğuda zaten özellikle ev hanımlarını bilgilendirmek için oluşturdum.Çünkü de demişler ya öğrenen ol,yada öğreten.
Bende evden çalışarak para kazanma hakkında öğrendiklerimi siz okuyucularıma aktararak bir nebzede olsa sizlere fadalı olmak istiyorum.Çünkü çok parasızlık çektim.
Neyse konumuza dönelim internet üzerinden evde iş yapmak istiyorsanız evde yapılacak işler ile ilgili yazıyı okuyunuz.
Ev hanımları evde nasıl geçimini sağlar?
Ev hanımlarına benim tavsiyem her zaman evde anket doldurarak para kazanma işini öneriyorum.Hem evde çalışıyorsunuz, hemde internetten kolay bir çalışma olduğu için geçimini sağlayacak şekilde yorucu bir iş olmaması sebebiyle evde oturarak para kazanıyorsunuz.
Evde anket doldurarak para kazanmak istiyorsanız anket doldur para kazan adlı makalemizden detaylı bilgi edinebilirsiniz.



Evde iş ile ilgili aramalar; evde nikah şekeri yaptıran yerler,evde iş imkanı, evde iş imkanı el işi,evde boncuk işi,evde ek iş,evde iş yapmak istiyorum,part time iş,evlere iş veren yerler

23 yorum:

  1. ben istanbul büyükçekmecede oturuyorum evde iş imkanlarınızdan yararlanmak istiyorum şeyda

    YanıtlaSil
  2. ben şevin istanbul ferhatpaşada oturuyorum evde iş imkanlarınızdan yararlanmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizler evde iş imkanlarından yararlanmak istiyorsanız,size önerimiz evde anket doldurarak para kazanma işini önerebiliriz.

      Sil
  3. Evde ek iş ne yapabilirim ? evde iş fikri verebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  4. Özlem

    Evde iş yapmak istiyorum.Dönüş yapmanızı rica ederim.

    Teşekkür ederim, iyi çalışmalar

    acikgoz.ozlem@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. evden çalışmak iştıyorum

    YanıtlaSil
  6. adım gülsüm bende evimde iş yapmak istiyorum evimde makinalarım var nevresim dikmek istiyorum bana yardımcı olurmusunuz.

    YanıtlaSil
  7. ben gül yorum bırakıyom gözükmüyo neden acaba

    YanıtlaSil
  8. beylikdüzü istanbul'da ikamet ediyorum. Evde iş imkanlarınızdan yararlanmak istiyorum. zelish1503@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. bende evde ek iş yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  10. bende ek iş yapmak istıyorum

    YanıtlaSil
  11. bende ek iş yapmak istıyorum

    YanıtlaSil
  12. mrh elif muğlada yaşıyorum evde ek iş yapabilirim

    YanıtlaSil
  13. biz 3 kişiyiz evde çalışmak istiyoruz gerekirse grup toplarım bize bir bilgi verirseniz sevinirim esenyurt ıst. Evde iş yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  14. evde iş yapmak istiyorum banada ulaşırsanız sevinirim ayse_ruveyda_87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. Evde ek iş yapmak istiyorum nasıl faydalanabilirim?

    YanıtlaSil
  16. evde iş yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  17. evede ek iş yapmak için ne yapabilirim yardıcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  18. Bende evde is yapmak istiyorum aydın merkezde yaşıyorum lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  19. İyi günler.Şahsine.Bursa/yıldırımda yaşıyorum.Evde ek iş yapmaya ihtiyacım var.Geri dönerseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  20. bende evde yapabilecegm ek iş istiyorum

    YanıtlaSil
  21. istanbul bahçelievler soğanlıda oturuyorum acil evde yapabileceğim iş arıyorum.

    YanıtlaSil
  22. merhabalar,
    grafik tasarım ve işletme mezunuyum. Grafiker, reklam ve halkla ilişkiler departmanında uzun süre çalıştım. Çorumda yaşıyorum. Evde ek iş yapmak istiyorum. Teşekkürler...

    YanıtlaSil

Sizde bir yorum bırakın.Yorumlarınız bizim için değerlidir.Teşekkürler...